پیوس: گل‌محمدی چند قهرمانی آورده و مربی ضعیفی نیست/ پرسپولیس در همه پست‌ها باید بازیکن باکیفیت بگیرد

پیوس: گل‌محمدی چند قهرمانی آورده و مربی ضعیفی نیست/ پرسپولیس در همه پست‌ها باید بازیکن باکیفیت بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم باید برای فصل آینده چند بازیکن طراز اول و باکیفیت جذب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخ‌پوشان در فصل گذشته و کسب عنوان نایب قهرمانی، اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد بدی نداشت و فقط با اختلاف 5 امتیاز قهرمانی را از دست داد. خیلی‌ها در فصل گذشته از پرسپولیس انتقاد کردند، ولی باید در این زمینه انصاف را هم رعایت کرد. این تیم 5 فصل پیاپی قهرمان شد و امسال هم می‌توانست قهرمان شود، ولی مشکلات مالی، تغییرات مدیریتی و بسته بودن پنجره کار پرسپولس را سخت‌تر کرد.

وی در مورد انتقادهای صورت گرفته از خریدهای کادر فنی پرسپولیس که در فصل گذشته بازدهی مثبتی نداشتند، تاکید کرد: این شرایط ممکن است در هر تیمی ایجاد شود و قرار نیست همه خریدها خوب باشند. پرسپولیس فصل گذشته با بحران مالی مواجه بود و باید دید آیا این نفراتی که جذب شدند، در لیست اول و اصلی کادر فنی بودند یا خیر. گل‌محمدی در ذوب‌آهن و پرسپولیس چند قهرمانی آورده و مربی ضعیفی نیست، در واقع نباید همه تقصیرها را گردن کادر فنی بیندازیم و بهتر است در این زمینه کمی واقع‌بین هم باشیم. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، همه سراغ سرمربی می‌روند، ولی ما باید مشکلات پرسپولیس را هم در نظر بگیریم.

پیوس درباره پیوستن بیرانوند و پورعلی‌گنجی به پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنها بازیکنان باتجربه‌ای هستند که قطعا به پرسپولیس کمک خواهند کرد، ولی باشگاه به خرید این دو بازیکن بسنده نخواهد کرد. پرسپولیس باز هم به خرید بازیکن جدید نیاز دارد و باید در همه پست‌ها بازیکن با کیفیت و طرار اول بگیرد.

وی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت نتایج بدی نگرفت. از هواداران می‌خواهم که حامی تیم باشند و از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند. امیدوارم برای فصل بعد تیمی پرقدرت بسته شود تا دوباره شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

۴۱۵۴