روزی که گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید در برنابئو معارفه شد(عکس)

روزی که گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید در برنابئو معارفه شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سه سال پیش یعنی در سال 2019، در چنین روزی بود که ادن هازارد به طور رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هواداران رئال مادرید معارفه شد و بدین ترتیب از او به عنوان یک بازیکن کهکشانی که قرار است جای خالی کریستیانو رونالدو را در ترکیب رئال مادرید پر کند، یاد شد.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد با مبلغ 103.5 میلیون پوند از چلسی به رئال مادرید پیوست که بدین ترتیب او گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید لقب گرفت و رکورد گرت بیل را که با مبلغ 90.9 میلیون پوند به رئال مادرید آمده بود شکست. ادن هازارد از رونالدو هم گران تر بود. کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 با مبلغ 84.6 میلیون پوند به رئال مادرید پیوسته بود و تمام رکورد های گلزنی تاریخ باشگاه رئال مادرید را جا به جا کرده بود. اکنون هازارد با آمدن به رئال مادرید با چنین مبلغ گزافی باید یک عملکرد ویژه از خود بر جای می گذاشت تا بتواند هواداران رئال مادرید را راضی کند. به خصوص اینکه او قرار بود پیراهن شماره 7 رئال مادرید را که بر تن رونالدو و رائول بوده است، بپوشد.

در نهایت پس از گذشت سه سال ادن هازارد تبدیل به یک بازیکن منفور در رئال مادرید شده است چرا که او مصدومیت های زیادی داشته و مشکل اضافه وزن را هم همچنان همراه خود دارد. او اصلا نتوانست در ترکیب رئال مادرید درخشان ظاهر شود و خودی نشان دهد.

1470