هزینه 23 هزار یورویی بازیکن اسبق آرسنال برای سگ نگهبان

هزینه 23 هزار یورویی بازیکن اسبق آرسنال برای سگ نگهبان

پایگاه خبری فوتبالی - اشلی کول بازیکن اسبق فوتبال انگلیس یکی از سخت ترین روزهای زندگی خود را چند ماه پیش در حین سرقت از منزلش تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، گروهی از سارقان به خانه کول حمله کردند آن هم در حالی که اشلی به همراه همسر و فرزندانش در خانه بود. شش سارق علاوه بر این که جواهرات، تلفن های همراه، ساعت ها، لباس های گرانقیمت و بی ام دبلیو اسپورت را به سرقت بردند، بازیکن اسبق چلسی و آرسنال را تهدید کردند که انگشتانش را قطع کنند. 

شارون کانو همسر اشلی کول البته به موقع با ماموران پلیس تماس گرفت و به همین خاطر سارقان پیش از ترک خانه بازداشت شدند. این گروه از سارقان به سرقت از خانه تام هادلستون بازیکن هال سیتی نیز اعتراف کرده اند.

اشلی کول و همسرش برای این که با مشکل مشابهی مواجه نشوند، تصمیم گرفته اند که یک سگ نگهبان استخدام کنند. در حقیقت آنها این سگ را از شرکت "سگ های نگهبان برتر" خریده اند که برای این کار 23 هزار یورو هزینه کرده اند.

البته در ماه های اخیر بسیاری از ستارگان فوتبال انگلیس نظیر رحیم استرلینگ، دله الی، ریو فردیناند و مارکوس رشفورد  نیز به اقدام مشابهی روی آورده اند و برای مقابله با سارقان سگ نگهبان استخدام کرده اند تا باعث امنیت بیشتر برای خانواده خود شوند.

4125