مورد نگران‌کننده پرسپولیس؛ تیمی با میانگین سنی بالا

مورد نگران‌کننده پرسپولیس؛ تیمی با میانگین سنی بالا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا میانگین سنی پرسپولیس در فصل آینده بالا خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس تا پیش از آغاز فصل گذشته از لحاظ میانگین سنی همیشه تعادل خاصی داشت و شاید همین تعادل بین نیروهای جوان و مهره‌های باتجربه، به قرمزها کمک کرد تا پنج قهرمانی متوالی را جشن بگیرند، حالا اما بعید نیست پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم، صاحب یکی از مسن‌ترین ترکیب‌ها باشند. اتفاقی که شاید در لیگ در پیش رو، اثرات بدی برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش داشته باشد.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که پرسپولیس با توجه به فعالیت نقل و انتقالاتی که آغاز کرده در بین باشگاه‌های لیگ برتری، احتمالا در ادامه صاحب بیشترین نماینده در اردوهای تیم ملی خواهد بود، اتفاقی که قطعا باعث خستگی بازیکنان ملی‌پوش این تیم خواهد شد.

وحید امیری 34 ساله، کمال کامیابی‌نیا 33 ساله و میلاد سرلک 27 ساله، امید عالیشاه 30 ساله، مهدی ترابی 27 ساله و احسان پهلوان 29 ساله بخشی از داشته‌های یحیی گل‌محمدی هستند که میانگین سنی این تیم را بالا خواهد برد ضمن آنکه در لیست خرید سرمربی پرسپولیس هم نام نفراتی دیده می‌شود که به قول معروف سن و سالی از آنها گذشته است و گویا تجربه آنها آنقدر برای یحیی گل‌محمدی ارزش داشته که شرایط سنی این بازیکنان، اهمیت چندانی برای کادر فنی پرسپولیس نداشته باشد.

البته که بازی دادن به جوان‌هایی مثل محمد شریفی و مهدی عبدی می‌تواند میانگین سنی پرسپولیس را تا حدودی پایین بیاورد.

7655