عکس نوشت/ پایان دردسر شیرین الهام فرهمند و آرنیکا در لیگ چهاردهم

عکس نوشت/ پایان دردسر شیرین الهام فرهمند و آرنیکا در لیگ چهاردهم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ملی پوش ذوب آهن اصفهان با همراهی فرزند خردسالش توانست این فصل از رقابت‌ها را به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم به پایان رسید و پرونده این تورنمنت با قهرمانی خاتون بم بسته شد.

اما این فصل فارغ از تمامی نتایجش یک فصل ویژه برای الهام فرهمند بود. او که فقط چندماه پیش از آغاز لیگ فرزند مشترکش با حسین پاپی را به دنیا آورده بود، شرایط بدنی نرمالی برای حضور در مستطیل سبز نداشت.

اما فرهمند با الگو گرفتن از بانوان موفق ورزشکار و باردار همانند "الکس مورگان" سختی این راه را به جان خرید و با تمرینات شبانه روزی توانست سطح آمادگی جسمانی خود را به حدی برساند که ابتدا در ترکیب ذوب آهن و سپس تیم ملی به صورت ثابت به میدان برود.

سوژه همیشه جذاب دیدارهای ذوب آهن، حضور فرزند خردسال الهام فرهمند روی سکو ورزشگاه یا نیمکت گاندوها بود که همواره آرنیکا را به قوت قلبی برای مادر فوتبالیستش تبدیل می‌کرد.

فرهمند درمصاحبه‌ای اختصاصی با پایگاه خبری فوتبالی، درخصوص فصلی که پشت سر گذاشت، اظهار کرد: خیلی فصل سختی را شروع کردم. فرزندم آرنیکا حدود 2.5 ماهش بود که فصل شروع شد و مجبور شدم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کنم.

هافبک ملی پوش تیم بانوان ذوب آهن اصفهان ادامه داد: اوایل چون شرایط بدنی خوبی نداشتم، سعی می‌کردم که فقط با فکرم بازی کنم.

او با ذکر اینکه تمامی این موارد با یاری خانواده‌اش اتفاق افتاده، افزود: خداراشکر همراهی خانواده به خصوص مادرم را داشتم که خیلی کمکم می‌کردند و همه‌جا چه بازی‌های خارج از شهر چه داخل اصفهان همراه من بودند.

فرهمند این حمایات را بسیار سازنده دانست و عنوان کرد: این باعث شد که رفته رفته شرایط بدنی و آمادگی من به حد لازم برسد و حتی توانستم همراه با تیم ملی به مسابقات جام ملت‌های آسیا درکشور هند اعزام شوم.

بازیکن ارزنده ذوب آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: از خدا ممنونم که در این فصل سخت و پرفراز و نشیب و با شرایط خاص خودم توانستم یک خدمت هرچند کوچک به باشگاه ذوب آهن اصفهان داشته باشم.

1377