سمیه شهبازی: بازیکنانم با کمترین قرارداد، بیشترین غیرت را دارند

سمیه شهبازی: بازیکنانم با کمترین قرارداد، بیشترین غیرت را دارند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از برتری ثانیه آخری تیمش مقابل نماینده کردستان، انگیزه بالای شاگردانش را تحسین کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، روز گذشته ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان زارع باتری کردستان بود و توانست در ثانیه پایانی گل برتری را بزند و مهمانش را با شکست 2 بر 1 بدرقه کند.

این درحالی است که این دیدار تا حدودی تشریفاتی تلقی می‌شد و نتیجه بازی تغییری در جایگاه دو تیم حاصل نمی‌کرد اما با وجود همین نیز، بازی بسیار جذابی از سوی بازیکنان دو تیم به نمایش گذاشته شد.

سمیه شهبازی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی بسیار با کیفیت و پایاپای بود. با اینکه نتیجه بازی در رتبه دو تیم در جدول تأثیری نداشت، اما بازیکنان با انگیزه زیادی در میدان حاضر شدند.

سرمربی ذوب آهن ضمن خرسندی از عملکرد دو تیم، عنوان کرد: این نشان از پتانسیل بالای هردو تیم میداد. یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود و موقعیت‌های زیاد روی دروازه‌ها بیانگر همه چیز است.

وی همچنین افزود: به تیم زارع باتری بخاطر این بازی تبریک می‌گویم و خدا را شکر که ما از بازی برنده بیرون آمدیم.

شهبازی از بازیکنانش با القاب بهترین بازیکنانی ایران یاد کرد و گفت: من چهار بازی دیدنی از آنها دیدم. می‌توانم به جرئت بگویم این بچه‌ها تشنه یادگیری و فوتبال بازی کردن هستند.

سرمربی ذوب آهن همچنین خاطرنشان کرد: انگیزه‌ای که درون تک تک بچه‌ها بود، سبب شد تا ما در دقایق پایانی به گل برسیم و برای من این بسیار مهم است که تیمی ساختیم که این میزان انگیزه دارد و متحد است.

وی اشاره‌ای به پایین بودن دستمزد بازیکنانش کرد و متذکر شد: بچه‌هایی دارند برای این تیم زحمت می‎کشند که کمترین قراردادها را در میان دیگر بازیکنان لیگ بسته‌اند اما بیشترین غیرت را به کار می‌گیرند.

شهبازی درخصوص برنامه‌اش برای فصل بعدی رقابت‌ها تصریح کرد: درخصوص فصل آینده نمی‌توانم اظهار نظر کنم چون صحبتی با باشگاه در این خصوص نداشته‌ام و درخصوص ابقای خودم در ذوب آهن باید ببینیم که در آینده چه پیش می‌آید.

1377