فولبک جديد منچستريونايتد از بوندسليگا می‌آيد؟

فولبک جديد منچستريونايتد از بوندسليگا می‌آيد؟

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش و عملکرد فوق‌العاده نوردی موکيله، فولبک لايپزيش در اين فصل باعث شده منچستر يونايتد این بازیکن را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوت مرکاتو و اکیپ، نوردی موکيله فصل ۲۰۲۱/٢٠٢٢ را با دو گل و پنج پاس گل به پايان رساند و در پست دفاع راست، فولبک راست و هم‌چنين در مرکز و سمت چپ خط دفاع به کار گرفته شد.

در تاريخ نهم می، خبرنگار رسانه فوت مرکاتو چنین گزارش داد که منچستر يونايتد مشتاق جذب اين بازيکن بیست و چهار ساله برای تابستان امسال است؛ اما نشريه فرانسوی اکیپ در روزهای گذشته گزارشی در مورد اين ملی‌پوش فرانسوی منتشر کرد که در آن مدعی شده است که آينده این بازیکن احتمالا در جای ديگری نوشته خواهد شد؛ اگر چه مدیریت باشگاه آلمانی لايپزیش اميد خود را برای تمديد قرارداد این ملی‌پوش فرانسوی از دست نداده است.

اين مدافع همه‌کاره تنها يک سال از قراردادش با مقامات تيم آلمانی باقی مانده است و گفته می‌شود که مذاکراتی برای تمديد قرارداد این بازیکن با سران تیم آلمانی برنامه‌ریزی شده است اما مدیریت باشگاه لايپزيش راه زيادی تا حصول توافق با این بازیکن دارد.

نوردی موکيله مبلغی در حدود ۱۰ الی پانزده ميليون يورو ارزش‌گذاری شده است و ساير باشگاه‌ها جذب این بازیکن فرانسوی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو را يک فرصت طلایی قلمداد می‌کنند. در اين ميان، مدیریت باشگاه منچستر يونايتد انگلستان برقراری تماس‌های اوليه را برای پرس و جوی وضعيت این بازیکن فرانسوی تیم لایپزیش آغاز کرده است.

مدیریت دیگر باشگاه اسپانیایی یعنی اتلتيکو مادريد نیز در گذشته به جذب و به خدمت گرفتن نوردی موکيله ابراز علاقه کرده بود اما مدير ورزشی آن‌ها، آندره برتا، به دليل موضع محکم باشگاه آلمانی از همان زمان تا کنون عقب‌نشینی کرده است؛ اما هنوز اين امکان وجود دارد که آن‌ها هم در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال برای جذب این بازیکن فرانسوی لایپزیش بازگردند.

اگر منچستر يونايتد يا باشگاه ديگری بتواند این مدافع فرانسوی را برای انتقال در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو متقاعد کند، مديريت باشگاه لايپزيش آلمان ممکن است مجبور شود نوردی موکيله را بفروشد تا در سال ۲۰۲۳ این بازیکن با ارزش تیم خود را به صورت رايگان از دست ندهد.

9404