منچستریونایتد در کورس جذب مهاجم جوان دربی کانتی

منچستریونایتد در کورس جذب مهاجم جوان دربی کانتی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات اخیر، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان نیز به جمع سایر باشگاه‌های خواهان مالکوم ابیووی پیوسته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل چاپ کشور انگلستان، مالکوم ابیووی، بازیکن هجده ساله رفته رفته تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت ترکیب اصلی دربی کانتی تحت هدایت وین رونی شد و طی شانزده مسابقه با پیراهن این باشگاه انگلیسی موفق به تاثیرگذاری روی سه گل نیز شد. هم‌چنین مالکوم ابیووی با به ثمر رساندن هفت گل و ارسال دو پاس گل در هفت مسابقه خود در بازی‌های جوانان پریمیر لیگ همگان را تحت تاثیر عملکرد خود قرار داده است.

به نظر می‌رسد که این مهاجم جوان چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیسی را به خود جلب کرده است و طبق این گزارش از خبرنگار نشریه دیلی میل انگلستان، آخرین تیمی که علاقه خود به جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن را نشان داده است، منچستر یونایتد می‌باشد. نیوکاسل یونایتد، تاتنهام هاتسپر و کریستال پالاس همگی از جمله باشگاه‌هایی از لیگ برتر فوتبال انگلستان هستند که شرایط این بازیکن را تحت نظر قرار داده‌اند و می‌دانند که فقط حدود یک ماه دیگر از قرارداد این بازیکن جوان با باشگاه دربی کانتی باقی مانده است.

پیش از انتقال به باشگاه دربی کانتی، مالکوم ابیووی هم در آکادمی باشگاه آرسنال و هم در گلاسکو رنجرز حضور داشته است؛ اما حالا بعد از سقوط دربی کانتی به لیگ یک فوتبال جزیره، این مهاجم جوان حتما شرایط احتمال خروج از این باشگاه انگلیسی حاضر در چمپیونشیپ را بررسی خواهد کرد.

9404