عکس نوشت/ زهرا قنبری به عنوان خانم گلی لیگ دست یافت

عکس نوشت/ زهرا قنبری به عنوان خانم گلی لیگ دست یافت

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم خاتون بم در پایان 22 هفته رقابت در لیگ برتر با به ثمر رساندن 39 گل توانست به عنوان خانم گلی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی،  هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران عصر امروز برگزار شد و خاتون بم توانست با برتری 5 بر 1 پالایش گاز ایلام را شکست دهد و به جام قهرمانی دست پیدا کند.

البته لذت این قهرمانی برای بمی‌ها دوبرابر بود و زهرا قنبری توانست در پایان این هفته و با به ثمر رساندن یک گل، شمار گل‌های این فصلش را به عدد 39 برساند و بالاتر از هاجر دباغی و افسانه چترنور عنوان خانم گلی را از آن خود کند.

این سومین کفش طلایی است که به قنبری می‌رسد و این بازیکن خوشنام فوتبال بانوان ایران در فصل 97 با 41 گل و فصل 98 با 51 گل به این عنوان مهم در لیگ برتر دست پیدا کرده و رکورد بیشترین گل زده شده توسط یک فوتبالیست در یک فصل رقابت در فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرده است.

زهرا قنبری در پایان دیدار امروز تیمش در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که اخر فصل با خوشحالی تیم ما همراه بود و در کنار آن با کسب عنوان خانم گلی این لذت برای من دو برابر شد.

ستاره تیم خاتون درخصوص شرایط حضورش در این تیم برای فصل بعد رقابت‌ها، متذکر شد: خدا بزرگ است و هنوز چیزی مشخص نیست. فقط می‌خواهم از قهرمانی لذت ببرم.

1377