هاجر دباغی: حرفه‌ای ترین فصل را در لیگ بانوان تجربه کردیم

هاجر دباغی: حرفه‌ای ترین فصل را در لیگ بانوان تجربه کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن تیم سپاهان اصفهان در پایان لیگ بانوان نسبت به کسب نتایج بهتر در فصل آینده ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، سپاهان اصفهان در نیشابور مهمان تیم کیان بود و به یک پیروزی سخت دست یافت.

در این بازی با وجود مقاومت 70 دقیقه‌ای تیم کیان، سرانجام هاجر دباغی توانست به فاصله چند دقیقه دو گل به ثمر برساند و ضمن دبل در این دیدار، سه امتیاز دیگر برای تیمش به ارمغان بیاورد.

هاجر دباغی در پایان این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران درخصوص لیگ جاری اظهار کرد: فصل خیلی طولانی مدت و پرفراز و نشیب بود. فکر می‌کنم که حرفه‌ای‌ترین فصل لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه کردیم.

مهاجم ملی پوش تیم سپاهان افزود: در تمام دنیا بازی‌های ملی درکنار بازی‌های باشگاهی برگزار می‌شود و بازیکنان باید بدن خود را در هر لحظه‌ای آماده نگهدارند.

او در واکنش به نتایجی که تیمش در لیگ چهاردهم کسب کرد، عنوان کرد: متأسفانه آن نتیجه‌ای که برای تیم سپاهان مدنظر داشتیم رقم نخورد و نتوانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

دباغی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه با برنامه‌ریزی های بسیار خوبی که هرسال دارد برای فصل بعد آماده می‌شویم.

مهاجم خوش نقش سپاهان در پایان تصریح کرد: شکرخدا این فصل را بدون مصدومیت پشت سر گذاشتم و امیدوارم فصل بعد با نتایج درخور باشگاه سپاهان به مطالبه‌های خود در لیگ برتر برسیم.

1377