کیانا محمدی: در این فصل مسئولین تیم ما را حمایت نکردند

کیانا محمدی: در این فصل مسئولین تیم ما را حمایت نکردند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم کیان نیشابور در پایان رقابت‌های لیگ، شرط حضور دوباره و قدرتمند در این تورنمنت را حمایت مسئولین استانی دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، کیان نیشابور در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه 2  بر صفر مقابل مهمان تن به شکست داد.

کیان که برای اولین بار به لیگ برتر آمده بود، عملکرد قابل قبولی در طی لیگ از خود بجا گذاشت و توانست برخلاف دیگر تیم تازه وارد به لیگ، امتیاز لیگ برتر استانش را حفظ کند.

کیانا محمدی در پایان این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران درخصوص دیدار با تیم قدرتمند سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار پرفشار و سخت بود. به تیم سپاهان بابت کسب این پیروزی تبریک می‌گویم.

کاپیتان جوان تیم کیان در ادامه گفت: من و سایر هم تیمی‌هایم تمام تلاش خود را در این بازی به کار گرفتیم و تا دقایق پایانی نیمه دوم هم بسیار خوب بودیم اما دوگل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

او در واکنش به نخستین تجربه حضور تیمش در لیگ برتر، بیان کرد: امسال نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه کردیم و بیشتر بازیکنان ما بومی بودند.

محمدی ضمن ابراز ناراحتی از شرایط موجود، تصریح کرد: شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم چرا که مسئولین کم‌ترین حمایتی در حق تیم ما داشتند.

بازیکن ارزنده تیم بانوان کیان نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل آینده با انرژی بیشتر و به شکل قدرتمندانه در لیگ حضور یابیم و با حمایت مسئولان به رده‌های بالای جدول برسیم.

1377