سهیلا جعفری: فصل آینده با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم

سهیلا جعفری: فصل آینده با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم کیان نیشابور، از نخستین تجربه حضور تیمش در لیگ برتر، با عنوان خوب، همراه با نتایج غیرقابل قبول یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، امروز کیان نیشابور در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان اصفهان بود و بازی خوبی را مقابل سومین قدرت برتر لیگ به نمایش گذاشت.

کیانی‌ها با وجود آنکه 70 دقیقه تیم پرقدرت سپاهان را کنترل کرده بودند، سرانجام با دو گل از مهمان شکست خوردند و لیگ را با یک باخت خانگی به پایان رساندند.

سهیلا جعفری در پایان این دیدار و درمصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: به تیم پرمهره سپاهان تبریک عرض می‌کنم. یک بازی پرفشار و بسیار خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم بانوان کیان نیشابور ضمن انتقاد به عملکرد داور بازی، گفت: به داوری می‌شود اعتراض کرد چرا که خانم آسو جواهری یک خطای پنالتی به سود تیم ما را نادیده گرفت که می‌توانست در جریان بازی تأثیر زیادی بگذارد.

او در ادامه افسوس عنوان کرد: به هرحال بازی تمام شده و نتیجه را واگذار کردیم و چیزی را نمی‌توان برگشت داد.

جعفری درخصوص بازی شاگردانش در این دیدار خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند. این فصل نخستین حضور ما در لیگ برتر بود. درکل لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم اما نتایج قابل قبولی کسب نکردیم.

سرمربی تیم کیان در ادامه افزود: در پایان لیگ در رده نهم حضور داریم و توانستیم سهمیه خراسان را در لیگ برتر بانوان حفظ کنیم.

وی درخصوص برنامه‌اش برای فصل آینده نیز تصریح کرد: امیدوارم سال آینده با حمایت، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی درست حضور قدرتمندی در بالاترین سطح رقابت فوتبال بانوان داشته باشیم.

1377