بیان محمودی: تا هفته‌های آخر مدعی کسب قهرمانی بودیم

بیان محمودی: تا هفته‌های آخر مدعی کسب قهرمانی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم بانوان سپاهان اصفهان در پایان لیگ و کسب سکوی سوم شاگردانش، گفت که اولویتش ماندن در جمع زردپوشان است.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، سپاهان اصفهان در نیشابور میهمان تیم کیان بود و توانست با دو گل هاجر دباغی از سد میزبان بگذرد.

بیان محمودی در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران درخصوص شرایط لیگ جاری اظهار کرد: امسال طولانی‌ترین لیگ فوتبال بانوان را پشت سر گذاشتیم. بعد از حدود 10 ماه بالأخره لیگ به پایان رسید.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: علی‌رغم تمامی تلاش‌های خانم گلاره ناظمی برای برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ، لیگ به خاطر تیم ملی و رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا بسیار طولانی شد.

او با افسوس از دست رفتن قهرمانی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که تا هفته‌های آخر تیم ما مدعی کسب قهرمانی بود اما متأسفانه همان بازی ملوان کار برای ما گره خورد و پس از کسب نتیجه تساوی همه چیز را از دست دادیم.

محمودی همچنین گفت: چندین بازیکن ما در آن بازی مصدوم بودند و نتوانستیم به قهرمانی برسیم. به هرحال به خانم مرضیه جعفری و تیم خوب خاتون بم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم بانوان سپاهان در پاسخ به این سوال که "برنامه‎اش برای فصل بعدی چیست؟" عنوان کرد: برنامه ما برای فصل بعد مشخص نیست. تاکنون تصمیم نگرفته‌ام و پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها دارم.

وی با بیان اینکه اولویتش ماندن در سپاهان است، تصریح کرد: اگر شرایط جفت و جور شود در اصفهان باقی می‌مانم. امیدوارم هر اتفاقی که خیر است رخ دهد.

1377