نسیم پلیه‌ور: با یک حامی مالی به سکوی فصل بعد لیگ می‌رسیم

نسیم پلیه‌ور: با یک حامی مالی به سکوی فصل بعد لیگ می‌رسیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم هیأت فوتبال البرز در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ بانوان، وعده‌های خوبی به دختران البرزی داد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، هیأت فوتبال البرز امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف ملی پوشان شهرکرد رفت و توانست حریفش را با نتیجه 9 بر صفر با شکست بدرقه کند.

نکته جالب توجه در پایان این دیدار، مصاحبه پر اهمیت سارا قمی بود که جذب یک اسپانسر و چند بازیکن با تجربه را به عنوان شروطش برای بقا در تیم البرز اعلام کرد.

البته قمی صحبت‌هایی درخصوص جلسه‌ای که با مدیر تیم البرز داشت عنوان کرد و گفت که امیدوار است این مطالبه در آغاز فصل بعد محقق شود.

نسیم پیله‌ور دقایق بعد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. از تیم شهرکرد تشکر ویژه داریم که با وجود تمامی سختی‌ها، خود را دو ساعت قبل از بازی به کرج رساند و در این دیدار شرکت کرد.

مدیر تیم هیأت فوتبال البرز درخصوص عملکرد تیمش در فصل اخیر، عنوان کرد: یک دوره بازی‌های پر فراز و نشیب داشتیم و روند برگزاری بازی‌ها فرسایشی بود.

او ضمن ابراز رضایت از جایگاه تیم البرز در پایان فصل، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در جایگاهی قرار گرفتیم که برای تیمی که سومین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، جایگاه بسیار خوبی است.

پیله‌ور درخصوص بالارفتن انتظارات از تیم البرز و برنامه سران باشگاه برای فصل بعد، گفت: تصمیم من و سایر عوامل هیأت فوتبال این است که یک حامی مالی خوب برای تیم پیدا کنیم تا سال آینده با حضور خانوم سارا قمی روی سکو برویم.

1377