سارا قمی: سکوی چهارم برای تیمی با میانگین سنی 19 سال، عالی است

سارا قمی: سکوی چهارم برای تیمی با میانگین سنی 19 سال، عالی است

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان نماینده البرز در پایان رقابت‌های لیگ برتر از عملکرد خود و سایر هم‌تیمی هایش بسیار خرسند بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، امروز هیأت فوتبال البرز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم قعرنشین ملی پوشان شهرکرد رفت و با نتیجه 9 بر صفر پیروز میدان شد.

این نتیجه درحالی بدست آمد که شاگردان پرستو کرمی در طول فصل با شگفتی‌های بسیاری خلق کرده بودند و تنها با یک تساوی هم به رتبه چهارم جدول می‌رسیدند.

سارا قمی که در این بازی پوکر کرد و 4 گل به ثمر رساند، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این فصل برای من بسیار سخت گذشت. در اوایل فصل برای بستن تیم به هر بازیکنی که گفتیم، با مبالغی در حدود 600 میلیون روبرو شدیم.

کاپیتان تیم البرز ادامه داد: کار ما در آغاز بسیار سخت بود. طی جلسه‌ای که با رییس هیأت فوتبال داشتم، ایشان مبلغی را برای بستن تیم به من گفت که شاید هزینه یک بازیکن متوسط در تیم‌های بالای جدول بود.

وی همچنین افزود: خوشبختانه راهی جز جذب بازیکنان جوان و بومی‌سازی نداشتیم و وقتی تیم را بستم به رییس هیأت فوتبال البرز گفتم که این تیم برای رتبه ششم یا هفتم در جدول است.

قمی با بیان اینکه به تیمش امید زیادی داشته، عنوان کرد: در اواسط فصل مطمئن شدم که می‌توانیم به رتبه چهارم جدول برسیم و خوشبختانه بازیکنان جوان پاسخ اعتماد ما را دادند و به تمام نکات توجه کردند.

بازیکن ارزشمند هیأت فوتبال البرز ضمن افتخار به تیمش، اظهار کرد: رتبه چهارم جدول برای تیمی که رنج سنی 19 سال دارد عالی است. در تیم ما بازیکنانی گلزنی کردند که امسال نخستین تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند و این باعث افتخار است.

او درخصوص حمایت از تیم البرز، متذکر شد: امیدوارم اسپانسرها ورود کنند. به شما قول می‌دهم اگر همین تیم را حفظ کنیم و درکنار این بچه‌ها دو یا سه بازیکن خوب جذب کنیم، سال بعد روی سکو خواهیم بود.

قمی درخصوص برنامه‌اش برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: لیگ امسال را با شرایط خوبی به پایان رساندیم و باید چند روز بعد با حضور در هیأت فوتبال یک نشست داشته باشیم که اگر خدا بخواهد اسپانسر به تیم اضافه شود من درخدمت این تیم با تمام قوا خواهم بود.

کاپیتان تیم البرز در پایان نیز تصریح کرد: اما اگر شرایط به گونه‌ای باشد که اسپانسر برای تیم ما جور نشود واقعاً سخت است که در کرج بمانم و به ناچار از این تیم جدا خواهم شد.

1377