عکس؛ دلداری داور اسپانیایی به بازیکن منچسترسیتی پس از عدم صعود به جام جهانی

عکس؛ دلداری داور اسپانیایی به بازیکن منچسترسیتی پس از عدم صعود به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار پلی آف انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا، دو تیم اوکراین و ولز به مصاف هم رفتند و در نهایت این ولز بود که توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی اوکراین را شکست دهد و راهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون ولز با پیروزی مقابل اوکراین به همان گروهی در جام جهانی اضافه شده که ایران هم در آن حضور دارد. در واقع ولز با تیم ملی ایران، آمریکا و انگلیس همگروه شده است و باید دید که شرایط در این گروه از جام جهانی به چه شکل پیش خواهد رفت.

یکی از صحنه هایی جالبی که پس از بازی اوکراین و ولز رقم خورد، مربوط به لحظه ای بود که آنتونیو متئو لاهوز، داور اسپانیایی بازی وقتی که زینچنکو را ناراحت دید، به سمت او رفت و به او دلداری داد. اُلکساندر زینچنکو که بازیکن منچسترسیتی است، شب گذشته در ترکیب تیم ملی اوکراین حاضر بود و مقابل ولز شکست خوردند و نتوانست به رقابت های جام جهانی 2022 قطر برسد و بدین ترتیب به شدت ناراحت شد.

متئو لاهوز با دلداری دادن به زینچنکو سعی کرد او را آرام کند و به نوعی به او دلداری بدهد. لاهوز معمولا داوری خوش برخورد در فوتبال اسپانیا است.

1470