عکس؛ خشم شدید گاوی از دست بازیکن جمهوری چک

عکس؛ خشم شدید گاوی از دست بازیکن جمهوری چک

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی اسپانیا و جمهوری چک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و لاروخا نتوانست هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، یکی از صحنه های این بازی که در شبکه های اجتماعی وایرال شد، مربوط به لحظه ای بود که پابلو گاویریا ملقب به "گاوی" هافبک جوان و 17 ساله تیم ملی اسپانیا روی یک صحنه با بازیکن تیم ملی جمهوری چک به نوعی درگیر شد و نتوانست خشم خود را مقابل او کنترل کند و بر سر او فریاد زد.

در این درگیری که بر سر یک صحنه خطا ایجاد شد، دنی کارواخال، مدافع راست تیم ملی اسپانیا که عضو باشگاه رئال مادرید است نیز وارد شد و از هم‌تیمی خود یعنی گاوی حمایت کرد.

گاوی به طور کلی در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست بازیکن های تیم حریف را آزار دهد. گاوی روی این صحنه با یاکوب پشک که در واقع مانع از حرکت او شده بود، وارد درگیری مختصر شد و مشخص بود که عصبانی شده است.

گاوی در این بازی با گلی که در دقیقه 45 به ثمر رساند رکوردی ویژه از خود بر جای گذاشت و تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا شد.

1470