عالیشاه محروم از اولین دیدار فصل بعد!

عالیشاه محروم از اولین دیدار فصل بعد!

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی در اولین مسابقه رسمی تیمش اجازه بازی نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در بازی فوق جنجالی تبریز در کانون توجهات قرار داشت، امید عالیشاه بود. کاپیتان پرسپولیس در آن بازی در واکنش به سنگ‌هایی که به سمتش پرتاب می‌شد از کوره در رفت و با هواداران و بازیکنان تراکتور وارد درگیری شد.

رفتار عالیشاه در آن بازی از دید داور پنهان ماند و با جریمه‌ای از سوی قاضی میدان مواجه نشد تا کمیته انضباطی با دعوت او از این بازیکن توضیح بخواهد.

در حکم کمیته انضباطی در خصوص عالیشاه نوشته شده: امید عالیشاه به دلیل تحریک عمومی و به لحاظ فقدان سابقه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی که یک جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی خواهد بود محکوم شد؛ او همچنین باید مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

این محرومیت برای فصل آینده در شرایطی اعمال می‌شود که عالیشاه در بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت سرخ‌ها حضور داشت و حتی تک گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل فجرسپاسی را به ثمر رساند.

گرچه باشگاه پرسپولیس احتمال خیلی زیاد نسبت به این حکم اعتراض خواهد کرد تا شاید بتواند یک جلسه محرومیت قطعی او را نیز به حالت تعلیق در بیاورد.

۴۱۵۴