دریافتی بازیکنان پرسپولیس به ۸۰ درصد رسید

دریافتی بازیکنان پرسپولیس به ۸۰ درصد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت مدیره پرسپولیس از پرداخت دستمزد بازیکنان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس، محمد اسد مسجدی و مجید پوراحمدی ساختمان باشگاه را ترک کردند و اولین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران را انجام دادند.

اسد مسجدی پس از ترک ساختمان باشگاه گفت: به نظرات و پشتیبانی هواداران پرسپولیس احترام می‌گذارم. هیئت مدیره همچنان به‌عنوان پشتوانه قوی کادرفنی حضور دارد و کمک می‌کنیم این فصل نقل و انتقالات خوبی داشته باشیم. شما خبر آقای بیرانوند و پورعلی‌گنجی را شنیدید و کادرفنی تصمیماتی را می‌گیرند که نیاز به حمایت ما دارند. ما به تصمیمات آنها احترام می‌گذاریم و یکی از کمک‌های ما این خواهد بود که موضوعات مالی و اقتصادی را در نظر داشته باشیم.

وی افزود: مسائل مالی به‌صورت ریز و چندین جانبه بحث می‌شود و به دنبال این هستیم که باشگاه دچار مشکل نشود و چالش‌ها‌ برطرف شود. 70 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده و 10 درصد را هم آقای درویش قول داد پرداخت کند و باقی‌مانده هم پرداخت می‌شود. مجموع آنچه در هیئت مدیره پرسپولیس می‌گذرد، وحدت و همدلی است که کادرفنی هم این را هم در گذشته دیده و هم بیشتر احساس خواهد کرد. تلاش ما این است تیم خوبی بسته شود و اگر نتوانستیم وظایف را در گذشته به سرانجام برسانیم، سعی داریم این را در فصل جدید انجام دهیم.

او در مورد احتمال فسخ قرارداد کارگزار عنوان کرد: ما در قرارداد کارگزاری با باشگاه پرسپولیس، یک ایراداتی وارد کردیم و حقمان می‌دانیم که حقوق باشگاه باید حفظ شود. نشست خواهیم گذاشت، همان‌طور که نماینده آنها نشست‌هایی با آقای درویش داشتند و اگر به نتیجه برسد، رسما اعلام خواهد شد.

اسدمسجدی در خصوص نقل و انتقالات نیز گفت: اختیار کامل به سرمربی و مدیرعامل محترم داده شده و جریانی که من شاهد بودم، نقل و انتقالات پرسپولیس در یکی دو هفته آینده بسته خواهد شد.

۴۱۵۴