زمانی که تیم امید ۱۰ نفره شد

زمانی که تیم امید ۱۰ نفره شد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمالا اگر علیرضا باویه کمی با تجربه‌تر بود آنطور مقابل نیمکت تیم ملی ترکمنستان روی پای بازیکن این تیم تکل نمی‌زد.

به گزارش فوتبالی، پیش از اینکه دیدار تیم امید ایران و ترکمنستان به دقیقه 63 برسد، شاگردان مهدی مهدوی‌کیا مالک توپ و میدان بودند و موقعیت‌های بسیار بیشتری هم ایجاد کرده بودند؛ موقعیت‌هایی که یکی از آنها با شوت دقیق و هوشمندانه علیرضا باویه جوان مستعد باشگاه فولاد خوزستان در دقیقه 8 به گل تبدیل شده بود و البته سبزپوشان ترکمنستانی نیز برخلاف جریان بازی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی به گل رسیده بودند تا کار در نیمه دوم با تساوی یک بر یک آغاز شود.

با شروع نیمه دوم تیم امید ایران که برای صدرنشینی در گروه تلاش می‌کرد و در مصاف اول مقابل قطر با تساوی یک بر یک به کارش خاتمه داده بود، سعی بر زدن گل دوم و کسب هر سه امتیاز مسابقه داشت که یک تکل ناشیانه و از سر بی‌تجربگی از گلزن تیم امید سبب شد کار او به اخراج بکشد.

در شروع سی دقیقه پایانی مسابقه بود که باویه این تکل را مقابل نیمکت ترکمنستان روی پای بازیکن این تیم زد و داور مسابقه هم که با اعتراض شدید نیمکت ترکمنستان مواجه شده بود، در بازبینی مجدد صحنه تصمیم به اخراج گرفت تا از دقیقه 63 تیم مهدی مهدوی‌کیا 10 نفره شود و در دقیقه 80 هم گل دوم را خورد تا حالا کارش برای صعود به اما و اگر بکشد.

این اخراج تیم امید و مهدی مهدوی‌کیا را در شرایط بسیار سختی قرار داد و حالا آنها در روز آخر مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا باید موفق به شکست صدرنشین و میزبان مسابقات یعنی ازبکستان 6 امتیازی شوند و از سوی دیگر امیدوار باشند که در مصاف قطر و ترکمنستان، ترکمنستانی‌ها برنده مسابقه نشوند.

۴۱۵۴