۴ تیم در لبه خط سقوط

۴ تیم در لبه خط سقوط

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول همچنان چهار تیم در معرض سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، روز آینده سرانجام پروند مسابقات سنگین و طولانی‌ مدت رقابت‌های لیگ دسته اول که با حضور 18 تیم و گاها در زمین‌هایی با کیفیت بسیار پایین برگزار می‌شود، بسته خواهد شد و مهم‌تر از اینکه تکلیف قهرمان از میان ملوان و مس کرمان مشخص می‌شود، سومین تیم سقوط کننده برای همراهی شاهین و ماشین‌سازی به لیگ دسته دوم تعیین تکلیف می‌شود.

سایپا یا ویستاتوربین

در فاصبه یک هفته مانده تا پایان مسابقات دو تیم ویستاتوربین و سایپا شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی مسابقات دارند و احتمالا سومین تیم سقوط کننده یکی از میان این دو خواهد بود. سایپا روز آینده در خانه مقابل شهرداری همدان میانه جدولی بازی خواهد کرد و در سوی دیگر شاگردان میلاد بلادی در دیداری سخت و نفس‌گیر باید در انزلی به مصاف ملوان بروند که خودش را برای جشن قهرمانی آماده می‌کند.

رایکا یا قشقایی

البته در شرایطی که هم سایپا و هم ویستاتوربین مقابل حریفان خود به سه امتیاز دست پیدا کنند، رایکا و قشقایی شیراز نیز که به ترتیب 38 و 39 امتیازی هستند، در معرض سقوط قرار خواهند گرفت. رایکا در قزوین مقابل شمس آذر بازی می‌کند و قشقایی نیز مقابل خوشه طلایی صف آرایی خواهد کرد.
البته همانطور که اشاره شد روز آینده که مسابقات هفته آخر رقابت‌های لیگ دسته اول به صورت همزمان از ساعت 19 در شهرها و استان‌های مختلف کشور آغاز خواهد شد، این دو تیم ویستاتوربین و سایپا خواهند بود که بیش از هر تیم دیگری فشار را احساس می‌کنند.

۴۱۵۴