عضو هیئت مدیره پرسپولیس: تمام تلاش ما این است که پشتوانه مالی را به‌دست بیاوریم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: تمام تلاش ما این است که پشتوانه مالی را به‌دست بیاوریم

پایگاه خبری فوتبالی- مجید پوراحمدی می‌گوید سازمان خصوصی سازی دخالت جزئی در هزینه‌کرد درآمد بورس نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، در حالی‌که شایعاتی پیرامون درآمد 305 میلیاردی پرسپولیس از عرضه سهام وجود دارد، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد: سیاست ما در هیئت مدیره این بود که سخنگوی هیئت مدیره خود آقای درویش باشند چون هم مدیرعامل و هم نایب رئیس هستند و در مورد مسائل مختلف مربوط به تیم اظهارنظر کنند تا یک وحدت رویه و انسجام باشد. در هیئت مدیره تمام تلاش ما این است که پشتوانه مالی را به‌دست بیاوریم و هرچه باشگاه به لحاظ مالی قوی‌تر باشد، قطعا در ادامه حرکتش بهتر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: 10 درصد فروش سهام بر اساس آیین نامه سازمان خصوصی سازی در اختیار خود باشگاه قرار گرفته و چون منابع حاصل از سهام در اختیار دولت است، نظارت عالی بر نحوه و روش هزینه‌کرد تا به حداکثر میزان سودآوری برسد، در دست سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود. نظارت عالی وجود دارد و نه اینکه نظارت جزئی. مثلا اینکه در کدام بخش‌ها هزینه شود و کجا صرف شود.

پوراحمدی در مورد مالیات باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: بخشی از مالیات قابل بخشش است و سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد با ما هماهنگ هستند و قول‌هایی هم دادند. بخش دیگر هم در حال بررسی از سوی مدیران باشگاه است. تلاش ما این است که شفاف‌سازی را به‌صورت حداکثری انجام دهیم.

او راجع به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: مجمع درباره اعضای هیئت مدیره تصمیم خواهد گرفت و ما نظر خود را دادیم و حالا در مجمع تصمیم‌گیری خواهد شد.

۴۱۵۴