وایرال شدن خوشحالی جالب نیمار و پاکتا

وایرال شدن خوشحالی جالب نیمار و پاکتا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل همواره به شاد بودن معروف بوده است و معمولا بازیکنان برزیلی سعی می کنند که شاد بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، رقص سامبا یکی از نمادهای کشور برزیل است و همین مسئله به خوبی نشان می دهد که برای مردم برزیل شاد بودن خیلی مهم است. نیمار ستاره پی اس جی نیز معمولا سعی می کند که در کنار فوتبال، زندگی کاملا شادی را داشته باشد و مهمانی های پرشماری که برگزار می کند هم نمونه ای از همین مسئله است.

نیمار معمولا طراحی های ویژه ای برای خوشحالی های بعد از گلش دارد. بازیکن پی اس جی پس از گلزنی در مقابل ژاپن از روی نقطه پنالتی تصمیم گرفت که به همراه دوست صمیمی خود لوکاس پاکتا که در لیون توپ می زند، خوشحالی گل انجام بدهد. این دو در حرکتی که از قبل برایش تمرین کرده بودند، حرکات موزون دونفره ای را داشتند که تصاویرشان به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. 

در حقیقت هر بار که نیمار به خصوص در تیم ملی برزیل گل می زند، همه انتظار خوشحالی متفاوت و جالبی را دارند که معمولا هم نیمار هوادارانش را ناامید نمی کند و انتظار آنها را برآورده می سازد و در پیروزی برزیل مقابل ژاپن با نتیجه یک بر صفر نیز این اتفاق تکرار شد.

4125