نیمار در سه قدمی یک رکورد تاریخی

نیمار در سه قدمی یک رکورد تاریخی

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار بازیکن برزیلی پی اس جی با سه گلی که مقابل کره جنوبی و ژاپن به ثمر رساند، حالا به رکورد 74 گل ملی زده که 19 تایش از روی نقطه پنالتی بوده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در تاریخ فوتبال برزیل از رونالدو نازاریو با 62 گل عبور کرده است و به پله 77 گله به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل خیلی نزدیک است. بازیکن پی اس جی با 119 بازی ملی پشت سر دنی آلوز و روبرتو کارلوس با 125 و کافو با 142 بازی ملی قرار دارد.

نیمار به احتمال فراوان تا جام جهانی خواهد توانست که به پله برسد و به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل تبدیل شود، رکوردی که سالیان سال است که متعلق به پله بوده است و حالا قرار است که توسط یک بازیکن دیگر شکسته شود.

نیمار هر سه گل اخیرش در تیم ملی برزیل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. برزیل و آرژانتین قرار بود که هفته آینده دیدار دوستانه ای در شهر ملبورن داشته باشند که این بازی لغو شد و حالا نیمار و تیم ملی کشورش باید منتظر وقفه بعدی بازیهای ملی باشند. البته گفته می شود که بازی معوقه برزیل و آرژانتین از سری مسابقات راهیابی به جام جهانی نیز قرار است که در طول فصل آینده برگزار شود.

4125