پی‌اس‌جی در مسیر جذب یک هافبک ناشناخته

پی‌اس‌جی در مسیر جذب یک هافبک ناشناخته

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه لوپاریزین گزارش داده است که سکو فوفانا هافبک لانس به جمع گزینه های خرید توسط پی اس جی در تابستان پیوسته است و آنها به دنبال خرید این بازیکن در میانه زمین هستند.

به گزارش فوتبالی، فوفانا 27 ساله یکی از پدیده های فصل لیگ فرانسه بوده است. این بازیکن دو سال پیش از لیگ ایتالیا به لیگ فرانسه برگشته است و عملکرد خوبش باعث شده تا مورد تمجید و تحسین های زیادی قرار بگیرد.

فوفانا در هر 38 بازی لانس در لیگ فرانسه حضور داشته و در همه تورنمنت ها ده گل زده است. این بازیکن که تجربه حضور در منچسترسیتی را دارد، می تواند قدرت گلزنی خط هافبک پی اس جی را بالا ببرد و به نظر می رسد که شرایط بدنی خوبی هم دارد و به ندرت مصدوم می شود.

لانس دو سال پیش برای خرید فوفانا از اودینزده ده میلیون یورو پرداخت که این بازیکن به گران ترین بازیکن تاریخشان تبدیل شد و حالا برای فروش او دو برابر این مبلغ را می خواهند. خود فوفانا گفته است که رویایش ملحق شدن به پی اس جی است هر چند که مارسی و لیون هم شرایطش را دنبال می کنند. لوئیز کمپوس مدیر ورزشی جدید پی اس جی به خرید بازیکنان گمنام مشهور است و حالا سکو فوفانا می تواند یک خرید غیرمنتظره و جالب توسط وی باشد.

4125