درخواست والنسیا به بارسلونا برای دو بازیکن خود فاش شد

درخواست والنسیا به بارسلونا برای دو بازیکن خود فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون به جذب و به خدمت گرفتن دو بازیکن از تیم والنسیای اسپانیا علاقه‌مند می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از هکتور گومز و تونی خوانمارتی، روزنامه‌نگاران معتبر نشریات و خبرنگاران سرشناس رسانه‌های اسپانیایی، این منابع در گزارشات خود چنین خبر می‌دهند که مقامات و مدیران باشگاه والنسیای اسپانیا خوزه گایا، مدافع کناری سمت چپ و هم‌چنین کارلوس سولر، هافبک میانی خوش نقش تیم خود را به سران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا پیشنهاد داده‌اند.

طبق این گزارش و بر این اساس، مقامات و مدیران باشگاه والنسیای اسپانیا می‌خواهند که برای این دو بازیکن تیم خود مجموعا مبلغی معادل با رقم شصت میلیون یورو را از مدیریت باشگاه کاتالانی بارسلونای اسپانیا دریافت کنند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونای اسپانیا اما به مسئولان و همتایان خود در تیم والنسیا پیغام داده که این باشگاه کاتالانی در حال حاضر نمی‌تواند که این بازیکنان را با چنین مبلغی بخرد و در اختیار تیم درآورد.

کارلوس سولر به عنوان جایگزینی بالقوه برای فرنکی دی یونگ، بازیکن تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا در نظر گرفته می‌شود. تونی خوانمارتی هم‌چنین ادعا می‌کند که در مورد خوزه گایا، علاقه مقامات و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا به این بازیکن بیست و شش ساله بسیار جدی است، اما مدیریت باشگاه کاتالانی فعلا آماده ارائه هیچ گونه پیشنهادی در این زمینه نیست.

بر همین اساس و طبق این گزارش، گفته می‌شود که مقامات باشگاه والنسیای اسپانیا نیز به نوبه خود به مارتین بریتویت، مهاجم تیم ملی فوتبال دانمارک و بازیکن خط حمله باشگاه بارسلونای اسپانیا علاقه‌مند هستند. این بازیکن گلزن دانمارکی احتمالا به صورت قرضی از جمع نفرات حاضر در نیوکمپ و بازیکنان باشگاه بارسلونای اسپانیا جدا خواهد شد.

9404