شبنم بهشت: بنیه مالی، عامل قهرمانی خاتون بم در لیگ برتر بود

شبنم بهشت: بنیه مالی، عامل قهرمانی خاتون بم در لیگ برتر بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ملی پوش شهرداری سیرجان، دلایل ناکامی تیمش در تکرار قهرمانی لیگ برتر را شرح داد.

به گزارش فوتبالی، در چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان به قدرت فصل گذشته ظاهر نشد و در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش ناکام بود.

این درحالی است که در سوی مقابل تیم خاتون بم با اضافه کردن چند بازیکن با صلابت بسیار در لیگ حاضر شد و توانست در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

شبنم بهشت در رابطه با ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه شهرداری سیرجان نتوانست قهرمانی را تکرار کد از دست دادن دو بازیکن با تجربه و مهم سال قهرمانی‌مان به دلیل آسیب‌دیدگی بود.

مهاجم شهرداری سیرجان افزود: در سوی مقابل تیم خاتون بم بلافاصله پس از این که ما قهرمان شدیم به خاطر بنیه مالی مناسبی که مدیرانشان برای این تیم ایجاد کردند اقدام به یارگیری کرد.

وی با بیان اینکه تیم خاتون بم شاکله خوبی از گذشته داشته، ادامه داد: بمی‌ها با همین استخوان بندی پنج بار قهرمان شده بودند و سپس اقدام به تقویت کردمئ و بهترین‌ها را که عضو تیم ملی هستند به خدمت گرفتند.

بهشت درخصوص شرایط حاکم بر دو باشگاه کرمانی، عنوان کرد: شرایط در شهرداری سیرجان به نسبت تیم خاتون بم، متفاوت بود. ما مریم سلیمان پور و فاطمه سرور زاده را که ۱۷ ساله هستند و هیچ سابقه‌ای در فوتبال نداشتند و بازیکن لیگ برتر فوتسال بودند جذب کردیم.

بازیکن ملی پوش شهرداری سیرجان همچنین گفت: از سوی دیگر زینب عباس پور را از تیم ملی جوانان گرفتیم. به سادگی می‌شود اسامی بازیکنان را مقایسه کرد. با یک حساب سرانگشتی، توان مالی تیم ما برای خرید بازیکن و برای نگه‌داشتن قهرمانی بیانگر همه چیز است.

او با بیان این که ما همیشه تیمی هستیم که جوان‌گرایی کرده اضافه کرد: شهرداری سیرجان به بازیکنانی که توجه خاصی به آنها نشده بها داده و توانست بهترین تیم جوان لیگ باشیم و با همین نفرات به مسابقات آسیایی رفت.

1377