برتری سلسائو مقابل سامورایی‌ها با تک گل نیمار زیر بارش شدید باران

برتری سلسائو مقابل سامورایی‌ها با تک گل نیمار زیر بارش شدید باران

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه مسابقات دوستانه فوتبال در سراسر جهان بعد از ظهر امروز سلسائو موفق شد با یک گل از سد میزبانش ژاپن عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تنها چند ماه به برگزاری تورنمنت جام جهانی فوتبال در سال 2022 به میزبانی کشور قطر باقی نمانده، تیم‌های ملی کشورهای راه یافته به این رقابت‌ها به آماده‌سازی خود برای حضوری پر قدرت در این مسابقات مشغول هستند. در همین ارتباط، بعد از ظهر امروز و در شرق قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ژاپن پذیرای تیم ملی فوتبال برزیل بود که در نهایت نیز با یک گل نتیجه را به میهمان سرشناس و پر افتخار خود واگذار کرد.

شاگردان تیته در این دیدار دوستانه با تمام بزرگان و ستاره‌های خود حضور پیدا کرده بودند. درون دروازه آلیسون بکر، سنگربان ليورپول حاضر بود که موفق شد دروازه تیم خود را بسته نگه دارد. نیمه نخست این مسابقه دوستانه علی‌رغم تلاش دو تیم بدون گل با نتیجه تساوی به اتمام رسید. در نیمه دوم این مسابقه دوستانه که از ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد، سرانجام این نیمار، ستاره خط حمله سلسائو و باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بود که موفق شد از روی یک ضربه پنالتی، تک گل پیروزی بخش تیم برزیل را وارد دروازه حریف آسیایی خود نماید.

تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان پر افتخارترین تیم در رقابت‌های جام جهانی با به دست آوردن پنج عنوان قهرمانی در این تورنمنت می‌باشد و یکی از شانس‌های کسب و تکرار این عنوان در رقابت‌های سال 2022 در کشور قطر نیز می‌باشد.

9404