واکنش سرمربی پرتغال به بحث ها در مورد آینده رونالدو

واکنش سرمربی پرتغال به بحث ها در مورد آینده رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد انتخابی است که به خود این بازیکن مربوط است.

به گزارش فوتبالی، ستاره 37 ساله به نظر می رسد که با وجود حذف از چمپیونزلیگ، قصد دارد که فصل آینده در اولدترافورد بماند. یونایتد فصل ضعیفی داشت و با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول، راهی لیگ اروپا شد. سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در مورد آینده رونالدو صحبت کرد و گفت:" این یک انتخاب شخصی است. این را بارها گفته ام، کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست. اگر انتخاب کرده که در منچستریونایتد بماند، انتخاب خود اوست و چیزی نیست که به من مربوط باشد. این یک انتخاب شخصی است. چیزی که می دانم این است که کمتر بازیکنی فرصت حضور در منچستریونایتد را به دست می آورد."

رونالدو یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و بنا بر گفته های اخیرش روی ماندن در اولدترافورد تمرکز دارد. وی در مصاحبه اخیرش گفته بود:" خوشحال بودم که به باشگاهی برگشتم که باعث پیشرفت دوران فوتبالم شد و بازگشتم باورنکردنی بود. زیبا بود که دوباره حمایت هواداران را حس کنم و این حس فوق العاده ای برای من داشت. از حضور در این جا خوشحال بوده و هستم."

4125