پاسور تیم ملی والیبال: امیدوارم با شکست چین دل مردم را شاد کنیم

پاسور تیم ملی والیبال: امیدوارم با شکست چین دل مردم را شاد کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- پاسور تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نخستین مسابقه لیگ ملت‌ها چین را شکست داده و دل مردم ایران را شاد کنیم.                                    

به گزارش فوتبالی، محمد طاهر وادی پس از نخستین تمرین تیم ملی در شهر برازیلیا اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و اولین جلسه تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتیم. با وجود این‌که استراحت کمی داشتیم بازیکنان همت کردند و تمرین به خوبی برگزار شد تا برای شروع مسابقات آماده‌تر شویم.

وی درباره اردوی تیم ملی در کشور صربستان توضیح داد: سرمربی تیم ملی والیبال ایران ایده‌هایی داشت و می‌خواست عملکرد بازیکنان را در شرایط‌های مختلف ببیند. ازسوی دیگر وضعیت تهویه سالن واقعا خوب نبود و روی بازی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. امیدواریم بتوانیم در برازیلیا با شرایط ایده آل خود، مسابقات را به خوبی پیش ببریم.

وادی با بیان این که آنالیز تیم چین را از روز نخست حضور در برازیلیا آغاز کرده‌اند، گفت: به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تیم را شکست می‌دهیم تا دل مردم را شاد کنیم.

لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 17 خردادماه در دو شهر برازیلیا و اوتاوا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران از ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 18 خرداد به وقت تهران به مصاف چین خواهد رفت.

9719