توضیح هالند در مورد خوشحالی جنجالی مقابل سوئد

توضیح هالند در مورد خوشحالی جنجالی مقابل سوئد

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهارنشدنی است. فقط سه روز بعد از ثبت گل پیروزی نروژ در بلگراد، این بار ستاره کهکشانی منچسترسیتی دو گل مقابل سوئد به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیم ملی کشورش با نتیجه دو بر یک شود و به تیمش در مسیر صعود به لیگ A در لیگ ملت های اروپا کمک کند.

به گزارش فوتبالی، البته ستاره نروژی جدا از دبل خود به خاطر صحبت هایش در پایان بازی مقابل سوئد مورد توجه قرار گرفته است. مهاجم 21 ساله دومین گلش در فرندز آرنا را توی صورت الکساندر میلوشویچ جشن گرفت و بعد از آن از هواداران سوئدی خواست تا ساکت شوند. هالند در پایان بازی در  مورد حرکتش توضیح داد. وی اظهار داشت:"در ابتدا میلوشویچ به من گفت "حرام لقمه" با اطمینان می توانم بگویم که من این صفت را ندارم. بعد از آن گفت که پاهایم را می شکند. یک دقیقه بعدش گل زدم و به او نشان دادم که حالم خوب است و امیدوارم که نتواند پایم را بشکند!"

میلوشویچ البته این صحبت ها را تکذیب کرد و گفت:" نمی خواهم وقتم را با صحبت در مورد اتفاقات درون زمین تلف کنم اما زبان نروژی را بلد نیستم. نمی دانم آیا او سوئدی بلد است یا نه اما این چیزی نیست که گفته باشم و نمی خواهم از چیزی که نگفتم، دفاع کنم. نمی توانم چیزهای بیشتری بگویم. اتفاقی که در آن جا رخ داد، مربوط به گذشته است و به جلو حرکت می کنم."
4125