ملی‌پوش کشتی فرنگی: چرخه انتخابی به کشتی‌گیران پشت‌خط مانده انگیزه داده‌است

ملی‌پوش کشتی فرنگی: چرخه انتخابی به کشتی‌گیران پشت‌خط مانده انگیزه داده‌است

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی معتقد است انتخاب ملی پوشان بر اساس چرخه انتخابی سبب شده کشتی گیران پشت خط مانده انگیزه بگیرند و برای اثبات حقانیت خود بجنگند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رسول گرمسیری ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی در حالی به پایان رسید که کادر فنی تیم ملی برای هر تیمی که به مسابقات اعزام می‌شود، یک برنامه جداگانه و خاص دارد که قابل تحسین است.

گرمسیری اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که در اردوها پشت سر می‌گذاریم، سعی می‌کنم با کسب آمادگی کامل در مسابقاتی که کادر فنی در نظر گرفته است، شرکت کنم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

وب که در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان به مدال طلا رسید خاطر نشان کرد: در مغولستان اولین مدال آسیایی‌ام را کسب کردم و از زحمات کادر فنی و پزشکی تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی که اعزام می‌شوم باز هم بتوانم با به مدال برسم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم.
 
 گرمسیری در پایان با اشاره به اینکه چرخه انتخابی به همه کشتی گیران انگیزه داده است، تصریح کرد: تیم منتخب فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از دل مسابقات جام تختی انتخاب شد و این تصمیم برای کشتی گیرانی که پشت خط تیم ملی هستند، یک انگیزه مضاعف به وجود آورده است که برای اثبات حقانیت خودشان بجنگند و از رسیدن به تیم ملی ناامید نشوند.

9719