خطیر: ساغلام فصل آینده هم سرمربی تراکتور است

خطیر: ساغلام فصل آینده هم سرمربی تراکتور است

پایگاه خبری فوتبالی - علی خطیر مسیول نقل و انتقالات تراکتور می گوید اگر اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ ندهد ارطغرول ساغلام فصل بعد نیز سرمربی تی تی ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هواداران تراکتور در طی هفته اخیر درخواست زیادی از برنامه موج ورزش شبکه استانی سهند داشتند که در رابطه با آخرین شرایط تراکتور، با دعوت از مسئولان این تیم روشن‌گری کند. در همین راستا علی خطیر نائب رئیس هیئت مدیره تراکتور و مسئول نقل و انتقالات این تیم به صورت تلفنی میهمان این برنامه بود تا پاسخگوی سوالات مجری این برنامه باشد.

خطیر در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اینکه تراکتور ابتدای فصل قبل بد بسته شده، وعده داد با افزایش 3-2 برابری بودجه باشگاه تیم خوبی را روانه مسابقات خواهند کرد.

شاید مهم‌ترین صحبت های نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور در رابطه با شرایط ادامه همکاری با ارطغرول ساغلام سرمربی ترک‌تبار بود که این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و اکثریت تی تی ها نیز خواهان تداوم حضور او هستند. خطیر توضیح داد که انتظار دارند ساغلام یکی دو روز آینده قرارداد را امضا کند و از نگاه وی این سرمربی برای فصل بعد هم سرمربی باشگاه تراکتور است مگر اینکه اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد. 

خطیر در پایان صحبت کوتاهش در پاسخ به این سوال که هواداران نگرانند عدم فعالیت باشگاه باعث خالی شدن بازار شود، عنوان داشت بعد از عقد قرارداد ساغلام طبق لیست وی پیش خواهند رفت و از هواداران این تیم خواست تحت تاثیر مطالب فضای مجازی قرار نگیرند و به باشگاه اعتماد کنند تا باشگاه در فضایی آرام امورات را پی ببرد و اگر این طور باشد نوید یک تیم خوب برای فصل آتی دور از دسترس نیست.

1997