برنامه یوونتوس برای حل مشکل هافبک ولزی تیم خود مشخص شد

برنامه یوونتوس برای حل مشکل هافبک ولزی تیم خود مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه یوونتوس ایتالیا اگر نتواند تیم جدیدی برای هافبک ملی‌پوش ولزی تیم خود پیدا کند، ممکن است تصمیم بگیرد که این بازیکن خود را برای رقابت‌های فصل آینده حفظ و نگهداری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، آرون رمزی، هافبک تیم ملی فوتبال ولز و بازیکن خط میانی باشگاه یوونتوس ایتالیا بعد از یک تجربه ناامید کننده که با قراردادی قرضی راهی گلاسکو رنجرز اسکاتلند شده بود، در فصل تابستان پیش رو به باشگاه تورینی بازخواهد گشت. آرون رمزی به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مربوط به آسیب‌دیدگی، برای به دست آوردن زمان بازی منظم با تیم اسکاتلندی گلاسکو رنجرز به مشکل برخورده بود.

مدیران و مسئولان باشگاه گلاسکو رنجرز برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن و خرید و جذب دائمی آرون رمزی ندارد؛ بنابراین این بازیکن در فصل تابستان آینده دوباره در تیم یوونتوس و در جمع شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در تورین خواهد بود. بیانکونری‌ها امیدوار هستند که بتوانند یک باشگاه جدید برای آرون رمزی پیدا کنند اما این کار چندان آسانی نخواهد بود.

کمبود زمان بازی آرون رمزی اخیرا باعث می‌شود که تیم‌ها در مورد گرفتن و جذب دائمی این ملی‌پوش ولزی تردید داشته باشند. این وضعیت می‌تواند باعث تغییر در آینده آرون رمزی با باشگاه ایتالیایی یوونتوس در طول رقابت‌های فصل آینده شود.

همان‌طور که خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارش خود اطلاع داده است، مدیران و سران باشگاه تورینی یوونتوس حتی ممکن است به حفظ و نگهداری بازیکن ملی‌پوش و هافبک ولزی تیم خود نیز فکر کنند.

اگر مقامات و مدیران باشگاه ایتالیایی یوونتوس نتوانند باشگاه جدیدی به منظور مقصد بعدی این هافبک تیم ملی فوتبال ولز پیدا کنند، به جای گزینه فسخ قرارداد فی مابین این بازیکن و سران بانوی پیر، هافبک پیشین توپچی‌های لندن را تا پایان مهلت و زمان اعتبار قراردادش با سران تورین در سال 2023 میلادی حفظ کرده و نگه می‌دارند؛ البته به احتمال زیاد، این هافبک ملی‌پوش و بازیکن ولزی سابق آرسنال انگلیس در طی این مدت زمان باقی‌مانده تا پایان اعتبار قرارداد خود با سران بیانکونری همواره بر روی نیمکت این تیم سفید و سیاه‌پوش ایتالیایی خواهد نشست و بعید به نظر می‌رسد که جایی در اندیشه‌های ماسیمیلیانو الگری و میان شاگردان این سرمربی ایتالیایی در ترکیب اصلی بانوی پیر داشته باشد.

9404