نه بارسلونا نه رئال‌مادرید!/ ستاره ليورپول طرفدار کدام تیم است؟

نه بارسلونا نه رئال‌مادرید!/ ستاره ليورپول طرفدار کدام تیم است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و سنگالی قرمزهای آنفیلد در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با موضوع جالبی صحبت و تیم مورد علاقه خود را مشخص کرد که بر خلاف گمانه‌زنی‌ها نه کهکشانی‌های مادریدی است و نه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ RMC، سادیو مانه، مهاجم تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره خط حمله باشگاه ليورپول انگلستان طی گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با این‌ موضوع که طرفدار کدام تیم است و آیا علاقه‌ای به یکی از دو باشگاه بزرگ و پر طرفدار اسپانیایی یعنی رئال مادرید و بارسلونا دارد یا خیر، چنین توضیح می‌دهد: "رئال مادرید یا بارسلونا؟ می‌دانی که در حال حاضر من را با هواداران لیورپول به دردسر انداختی! اما خب این دو تیم رئال مادرید و بارسلونا بد نیستند. اما من طرفدار این تیم‌ها نیستم. می‌دانید، تیم من المپیک مارسی است؛ بنابراین ترجیح می‌دهم بگویم مارسی."

لازم به ذکر است که سادیو مانه در سال 2018 میلادی در یک مصاحبه دیگر با خبرنگاران رسانه‌ها نیز اعلام کرده بود که به باشگاه فرانسوی المپیک مارسی عشق می‌ورزد و طرفداری از المپیک مارسی توسط این ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال سنگال در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا باز هم تایید شد. جایی که این بازیکن گلزن و با اخلاق با مامادو نیانگ، اسطوره سنگالی باشگاه المپیک مارسی به شعار ALLEZ MARSEILLE (به پیش مارسی) پرداخت و در لایو‌های اینستاگرامی پاپ گی (بازیکن مارسی) شرکت کرد و گفته بود که "شما پول را بدهید من می‌آیم!"

شایان ذکر است که باشگاه قدیمی، پر طرفدار و فرانسوی المپیک مارسی یکی از اصیل‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های قاره سرسبز اروپا در کشور آفریقایی سنگال است و همواره فوتبالیست‌ها و هواداران زیادی را از این کشور در قاره آفریقا به عنوان علاقه‌مند و طرفدار به سمت خود جذب کرده است.

9404