واکنش لیونل مسی به درخشش دیشب خود مقابل استونی و عبور از رکورد پوشکاش

واکنش لیونل مسی به درخشش دیشب خود مقابل استونی و عبور از رکورد پوشکاش

پایگاه خبری فوتبالی - فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از پنج گل تاریخی مقابل استونی در مسابقه دوستانه شب گذشته آلبی سلسته، نسبت به این موضوع و رکوردشکنی خودش در این دیدار با زدن پنج گل ملی دیگر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال در رده ملی، تیم ملی فوتبال آرژانتین به مصاف حریف خود استونی رفت و با نتیجه پر گل و قاطع پنج بر صفر به پیروزی رسید.

هر پنج گل این دیدار را لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی‌ها و کاپیتان محبوب آلبی سلسته و فوق ستاره خط حمله باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند تا در این دیدار دوستانه به نوعی درخششی خیره‌کننده داشته باشد. اعجوبه آرژانتینی با به ثمر رساندن این پنج گل رکوردشکنی کرد و از فرانس پوشکاش مجارستانی که تعداد مجموعا هشتاد و چهار گل در کارنامه خود دارد، در به ثمر رساندن تعداد گل‌های ملی عبور کرد.

لیونل مسی بعد از این درخشش و عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه دوستانه ملی، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام چنین نوشت:

"ممکن نبود فصل را بهتر از این به پایان برسانیم. قهرمان جام فینالیسیما شدیم. در این بازی هم با برد قاطع، خودمان را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کردیم. از تمام کسانی که در ورزشگاه بودند و کسانی که از دور ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم. کمی استراحت می‌کنیم و به زودی بازخواهیم گشت."

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که فوق ستاره آرژانتینی به دنبال وضعیت خاصی که بین او و باشگاه بارسلونای اسپانیا پیش آمده بود، در اوایل فصل گذشته از این تیم جدا شده و به باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن ملحق شده بود.

9404