شب رویایی مسی با زدن 5 گل؛ عبور فوق ستاره آرژانتینی از پوشکاش

شب رویایی مسی با زدن 5 گل؛ عبور فوق ستاره آرژانتینی از پوشکاش

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی های دوستانه ملی، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی استونی رفت و در نهایت آرژانتین موفق شد با نتیجه 5 بر 0 تیم ملی استونی را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی پر گل را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن در این بازی خوش درخشید و توانست 5 گل در این بازی به ثمر برساند. در واقع هر 5 گل تیم ملی آرژانتین در این بازی توسط لیونل مسی به ثمر رسید و بدین ترتیب فوق ستاره آرژانتینی توانست خودی نشان بدهد. مسی مدت ها بود که نتوانسته بود چنین درخششی از خود داشته باشد و در فوتبال باشگاهی در فرانسه در این فصل توفیقی نداشت اما اکنون در تیم ملی آرژانتین بسیار درخشان ظاهر شد و توانست 5 گل برای آرژانتین به ثمر برساند.

لیونل مسی با این گل هایی که به ثمر رساند اکنون به تعداد 85 گل ملی رسیده است و فرانس پوشکاش را که چهارمین گلزن برتر ملی بود، پشت سر گذاشت. اکنون مسی سه بازیکن را بالای سر خود می بیند که این سه بازیکن کریستیانو رونالدو، علی دایی و مختار داهاری هستند. بعید است که مسی بتواند به رکورد رونالدو برسد اما او در تلاش است تا خود را به علی دایی نزدیک کند.

1470