شروع به کار مالدینی با مالکیت رد برد/ جدی‌ترین گزینه‌های خرید میلان مشخص شد

شروع به کار مالدینی با مالکیت رد برد/ جدی‌ترین گزینه‌های خرید میلان مشخص شد

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، جری کاردیناله، مالک جدید میلان و موسس شرکت رد برد کپیتال پارتنرز در روزهای اخیر با مدیران عالی‌رتبه این باشگاه و هم‌چنین استفانو پیولی دیدار کرد؛ پیش از این‌که یک بار دیگر آن‌ها را مجددا در کازا میلان ملاقات کند.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد میلان قراردادهای خود را طی چند روز آینده تمدید خواهند کرد و ایوان گازیدیس، مدیرعامل باشگاه نیز هم‌چنان در پست خود ابقا خواهد شد؛ چرا که کاردیناله بر این باور است که ادامه کار با گروه مدیریتی فعلی باشگاه نکته‌ای بسیار کلیدی است.

بنابراین مدیران فعلی می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند و یکی از اولویت‌های اصلی آن‌ها تمدید قرارداد رافائل لیائو می‌باشد. قرارداد این ستاره پرتغالی در ژوئن 2024 میلادی به پایان می‌رسد و یک بند فسخ یکصد و پنجاه میلیون یورویی نیز در قرارداد بازیکن گنجانده شده است اما نیاز به افزایش دستمزد کاملا احساس می‌شود.

میلان طی چند ماه گذشته پیشنهاد دستمزد چهار و نیم میلیون یورو به ازای هر فصل را به رافائل لیائو پیشنهاد کرده بود اما برای راضی کردن او کافی نبوده است؛ همان‌طور که مالدینی در مصاحبه جنجالی اخیرش تاکید کرد که 'یکی از بازیکنانی که برای تمدید قرارداد با او اقدام کردیم برای دریافت پول بیشتر در انتظار تغییر مالکیت می‌باشد.'

سپس تیم به تقویت های اساسی نیاز دارد و نام‌هایی چون نیکولو زانیولو از رم همراه با دوگانه کلوب بروژ به نام‌های شارل دکتلار و نوآ لنگ برای فاز هجومی مطرح شده‌اند.

این در حالی است که ایجنت زانیولو در روزهای گذشته پس از شایعات لینک شدن موکلش به میلان در صحبت‌هایی کوتاه چنین عنوان می‌کند: "انتقال به میلان بسیار زیبا خواهد بود اما هنوز هیچ تماسی از مالدینی دریافت نکرده‌ام و از چیزی خبر ندارم."

برای فاز دفاعی، گلیسون برمر از تورینو و برای خط میانی رناتو سانچز از لیل جدی‌ترین گزینه‌های مالدینی محسوب می‌شوند.

در پایان یک مورد حیاتی دیگر در ارتباط با زلاتان ابراهیموویچ و تمدید قرارداد این مهاجم سوئدی ارزشمند می‌باشد؛ همان‌طور که مالدینی و پیولی هم‌چنان به کلیدی بودن او در زمین و خارج از زمین مسابقه باور دارند. هدف این است پیشنهادی ارائه شود که ارزش واقعی قرارداد او از ژانویه محاسبه شود؛ زمانی که او کاملا آماده بازگشت به میادین می‌باشد.

9404