ادعای مارکا؛ رئال مادرید هیچ پیشنهادی برای جذب ستاره منچستریونایتد نداده

ادعای مارکا؛ رئال مادرید هیچ پیشنهادی برای جذب ستاره منچستریونایتد نداده

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در جستجوی یک هافبک خلاق برای میانه میدان است، اما آن‌ها در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به خرید پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد ندارند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و روز گذشته نیز سران من یونایتد خروج او، جسی لینگارد و خوان ماتا را به صورت رسمی اعلام کردند. گلیزرها و وودوارد تلاش بسیاری برای تمدید کردن قرارداد پوگبا انجام دادند، اما قهرمان جام جهانی 2018 نتوانست با مدیران این باشگاه توافق برسد تا او پس از 7 سال از منچستریونایتد جدا شود. 

به نقل از مارکا، پوگبا در 5 سال گذشته همیشه به رئال مادرید لینک شده. از زمان حضور زین الدین زیدان روی نیمکت لوس بلانکوس، همیشه اخباری مبنی بر پیوستن احتمالی او به این باشگاه شنیده می‌شد و حالا به نظر می‌رسید که با به پایان رسیدن قراردادش، فلورنتینو پرز کار راحت‌تری برای جذب او داشته باشد، اما مدیران رئال مادرید مستقیماً به مارکا گفته‌اند که هیچ تماسی با پوگبا و مدیر برنامه‌های او نداشته‌اند. 

هدف اول رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اورلین شوامنی هافبک جوان موناکو است. البته گفته می‌شود که پرز در صورت شکست خوردن در این پروژه نیز باز به سراغ پوگبا نخواهد رفت. 

4416