نقش رئیس جمهور فرانسه در تمدید قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی

نقش رئیس جمهور فرانسه در تمدید قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اعتراف کرد که قبل از گرفتن تصمیم نهایی کیلیان امباپه مبنی بر پیوستن به رئال مادرید و یا ماندن در پاریسن ژرمن با این بازیکن صحبت کرده تا قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای این ماه، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. 

به نقل از مارکا، حالا امانوئل ماکرون فاش کرد که با امباپه گفت و گویی انجام داده است. او در این باره گفت: "بله، این موضوع حقیقت دارد و من قبل از این که راجع به آینده‌اش تصمیمی بگیرد، با او صحبت کردم. در آن جلسه، من او را به صورت کاملاً غیررسمی به ماندن در فرانسه نصیحت کردم. ایمان دارم که به عنوان یک رئیس جمهور، وظیفه‌ام دفاع از کشور است."

ماکرون همچنین در ادامه درباره اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در پاریس گفت: "من با تمام کسانی که علیرغم داشتن بلیط نتوانستند در جایگاه‌ خود بنشینند، ابراز همدردی می‌کنم. من از دولت خواستم که خیلی سریع به این موضوع رسیدگی کند."

4416