عکس؛ دو قهرمانی ویژه لیونل مسی در ورزشگاه ومبلی

عکس؛ دو قهرمانی ویژه لیونل مسی در ورزشگاه ومبلی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در دیدار فینالیسیما موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی ایتالیا را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا توانست قهرمان رقابت های جام ملت های اروپا موسوم به یورو را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این بازی نتوانست گلزنی کند اما بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و مدافع های تیم ملی ایتالیا را آزار داد. همچنین مسی روی گل اول و سوم آرژانتین به ایتالیا اثر گذار بود.

این بازی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در انگلیس برگزار می شد. این دومین باری است که لیونل مسی در یک فینال در ورزشگاه ومبلی به میدان می رود. مسی در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2010/11 هم در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچستر یونایتد رفته بود و در نهایت مسی به همراه بارسلونا توانست آن بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان برسان. لئو مسی در آن بازی عملکرد خوبی داشت و گلزنی هم کرد.

در واقع مسی دو جام در ورزشگاه ومبلی بالای سر برده است که یکی از آن ها لیگ قهرمانان اروپای 2010/11 و دیگری فینالیسیمای 2022 بوده است. مسی اکنون دو جام ملی در کارنامه خود دارد و باید دید که می تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

1470