صحبت‌های جنجالی کومیسو درباره مالک جدید میلان: با پول دیگران تفریح می‌کند!

صحبت‌های جنجالی کومیسو درباره مالک جدید میلان: با پول دیگران تفریح می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال فروش میلان و تحت مالکیت جری کاردیناله و شرکت رد برد درآمدن این باشگاه ایتالیایی، مالک دیگر تیم ایتالیایی و هم‌وطن کاردیناله در مصاحبه‌ای به انتقاد از او پرداخت و مدعی شد که هم‌وطنش در واقع با پول دیگران تفریح می‌کند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی لاریپابلیکا، جری کاردیناله، مالک آمریکایی و جدید باشگاه آث میلان اخیرا وارد ایتالیا و شهر میلان شد تا روند نهایی کردن پروژه خرید سهام باشگاه میلان از صندوق الیوت به ارزش تقریبی مبلغی معادل با رقم 1.3 میلیارد یورو را تکمیل کند.

در همین ارتباط، روکو کومیسو، مالک آمریکایی باشگاه فیورنتینای ایتالیا در مصاحبه با خبرنگار نشریه معتبر و ایتالیایی لاریپابلیکا، صحبت‌های جالبی در رابطه با جری کاردیناله، هم‌وطن خود و مدیر شرکت رد برد به عنوان مالک جدید باشگاه آث میلان ایتالیا انجام داده است که مهم‌ترین و جالب‌ترین بخش‌های صحبت‌های رئیس و مالک فیورنتینا در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید. کومیسو در پاسخ به این سوال که شناخت شما از جری کاردیناله چگونه است، این‌چنین توضیح می‌دهد:

"او انسان خوبی است و هم‌چنین در حوزه کاری من فعالیت داشته است و زمانی که من یک پلتفرم کابلی را مدیریت می‌کردم، با او نیز معامله‌ای انجام دادم."

"با این اوصاف، یک چیز کاملا واضح است؛ وقتی که گفته می‌شود او قرار است باشگاه میلان را به ارزش 1.3 میلیارد یورو خریداری کند، باید گفت که این پول در واقع برای او نیست."

"او با پول دیگران تفریح می‌کند! در حالی که من در فیورنتینا تا سنت آخر را از پول‌های خودم و دارایی‌های شخصی‌ام هزینه کرده‌ام."

پائولو مالدینی، از مدیران ارشد باشگاه میلان در دوران مالکیت صندوق الیوت بود که قرار است در دوران فعالیت مالک جدید نیز به کار خود ادامه دهد. وی که برای گذراندن تعطیلات در سفر حضور داشت، پس از ورود جری کاردیناله به شهر میلان، تعطيلات خود را کوتاه کرد و به میلان بازگشت تا آن‌ها بتواند با مالک جدید روسونری دیدار و ملاقات کند و قرارها و برنامه‌ریزی‌ها را برای فصل آینده و روند پیشرفت تیم هماهنگ کنند؛ دیدار و قرار ملاقاتی که در تعیین آینده باشگاه آث میلان ایتالیا بسیار سرنوشت‌ساز بود و طی آن، برنامه‌های بسیار مهمی به منظور ادامه روند مثبت و پیشرفت روسونری تنظیم و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

9404