رسمی؛ 'آپاچی' کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد

رسمی؛ 'آپاچی' کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سابق آلبی سلسته و تیم‌های بزرگی از انگلیس و ایتالیا و خود کشور آرژانتین سرانجام از دنیای بازی در زمین فوتبال کناره‌گیری و اعلام خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آمریکای جنوبی، سرانجام کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره پیشین خط حمله باشگاه‌های بزرگی همانند یوونتوس ایتالیا، دو تیم انگلیسی شهر منچستر و هم‌چنین بوکاجونیورز آرژانتین از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی کرد.

بعد از چندین ماه سکوت و دقیقا یک سال بعد از جدایی از باشگاه آرژانتینی بوکاجونیورز، کارلوس توز ملقب به 'آپاچی' در یک برنامه تلویزیونی و در سی و هشت سالگی رسما از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرد و درگذشت پدرش را یکی از مهم‌ترین دلایل برای اتخاذ این تصمیم عنوان کرد.

کارلوس توز در ارتباط با این تصمیم خود و دلایل اتخاذ آن، چنین توضیح می‌دهد:

"مدت زمان طولانی بازی کردم و زمان‌های زیادی را هدر داده‌ام. درست است، من بازنشسته شده‌ام. پیشنهادهای زیادی از آمریکا و آرژانتین به دستم رسید، اما تمام وجودم را برای بازی گذاشتم و این باعث آرامش من می‌شود. فوتبال را کنار گذاشتم چرا که اصلی‌ترین طرفدارم را از دست داده‌ام. وقتی هشت سالم بود، او به دیدن بازی من می‌نشست و از همان زمان به خودم گفتم برای هیچ کس به جز او فوتبال بازی نمی‌کنم. در ادامه دوران زندگی‌ام نیز به عنوان مدیر ورزشی فعالیت خواهم کرد و پروژه‌ای را با چاپا رتگوی تجربه می‌کنم."

لازم به ذکر است که کارلوس توز در دوران حرفه‌ای بازی فوتبال خود در مجموع ششصد و هفت بازی انجام داد که در خلال آن، دویست و سی و هفت گل به ثمر رساند و یکصد و هشت پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد و در مجموع به بیست و هفت جام و عنوان قهرمانی هم دست پیدا کرد.

9404