حمله نیمار به مسی و مسخره کردن آخرین قهرمانی آرژانتین

حمله نیمار به مسی و مسخره کردن آخرین قهرمانی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به مسخره کردن جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی در فینالیسیما پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های آرژانتین و ایتالیا از چهارچوب مسابقه فینالیسیما که بین قهرمانان آمریکای جنوبی و اروپا برگزار می‌شود، در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت آلبی سلسته با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا آرژانتین به دومین جام در 11 ماه گذشته برسد. آن‌ها در تابستان گذشته با پیروزی مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا در خاک این کشور به قهرمانی رسیدند. 

به نقل از سایت گل، در جریان جشن قهرمانی، آرژانتینی‌ها با خواندن سرودهایی به برزیلی‌ها حمله کردند. قسمتی از سرود به این شکل است: "برزیلی‌ها، چه شد؟ قهرمان پنج دوره همه چیز را از دست داد. مسی به ریو رفت و با قهرمانی کوپا آمریکا بازگشت." 

این سرود و خوشحالی اصلا به مذاق نیمار جونیور، دوست و هم تیمی مسی در پاریسن ژرمن خوش نیامد و او در اینستاگرام در جواب آن‌ها نوشت: "آیا آرژانتینی‌ها قهرمان جام جهانی شده‌اند؟"

آرژانتین و برزیل در سپتامبر با هم دیدار خواهند کرد. دیدار گذشته این دو تیم در سال قبل به شرایط عجیب و ورود پلیس به زمین مسابقه لغو شد. 

4416