خروج من و لواندوفسکی از بایرن مونیخ به خاطر پول نیست

خروج من و لواندوفسکی از بایرن مونیخ به خاطر پول نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرژ گنبری وینگر آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید که او و روبرت لواندوفسکی به خاطر مسائل مالی به دنبال باشگاه جدید نیستند. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد لواندوفسکی و گنبری با باواریایی‌ها فقط یک فصل دیگر باقی مانده و قهرمان فصل 2021-22 آلمان تاکنون نتوانسته نظر این دو را برای تمدید کردن قراردادشان جلب کند. بارسلونا اصلی‌ترین مشتری لواندوفسکی است و حتی این ستاره لهستانی چند بار تاکید کرد که دیگر قصد بازی کردن برای بایرن مونیخ را ندارد و مورد بی احترامی سران این باشگاه قرار گرفته است و حالا گنبری دیگر ستاره این تیم نیز به همین دلیل قصد جدایی از بایرن را دارد. 

به نقل از سایت گل، گنبری در حال حاضر در اردوی تیم ملی مانشافت قرار دارد و در این باره به خبرنگاران گفت: "از نظر من اصلا اوضاع خوبی برقرار نیست و هیچ چیز درست نمی‌شود. به همین دلیل امیدوارم که به نحوی بتوانیم با باشگاه از طریق صلح آمیز به توافق برسیم. هیچ کس به خاطر پول از بایرن مونیخ جدا نمی‌شوند، بلکه مسائل و موارد دیگری هستند که نقش بزرگی خوشحالی شما ایفا می‌کنند. هر دو طرف باید به هم احترام بگذارند، هم بازیکن به باشگاه و هم باشگاه به بازیکن."

از آرسنال و تاتنهام به عنوان جدی ترین مشتری گنبری نام برده می‌شود.

4416