اعتراف بهترین ستاره این فصل رئال مادرید: با مورینیو مشکل داشتم

اعتراف بهترین ستاره این فصل رئال مادرید: با مورینیو مشکل داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید اعتراف کرد که زیر نظر ژوزه مورینیو دوران سختی را سپری کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و کریم بنزما قطعاً یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های لوس بلانکوس در فتح دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود. 

به نقل از آ اس، بنزما در گفت و گویی با Onze Mondial درباره شروعش در سانتیاگو برنابئو گفت: "من با غریزه‌ام بازی می‌کنم و در حین بازی به این فکر می‌کنم که حالا باید چه کاری در زمین انجام دهم. هیچ وقت به خودم نگفته‌ام که 'قرار است مقابل این مدافع به میدان بروم و باید این کار را بکنم.' من یک بازیکن غریزی هستم."

"فصل اولم، یا بهتر بگویم شش ماه اولم در این باشگاه خیلی سخت بود، چون تنها بودم و نمی‌توانستم به زبان اسپانیایی حرف بزنم و همه چیز پیچیده شده بود. انگار به یک دنیای جدید پا گذاشته بودم. تیمی جدید، سبک بازی جدید، اما خوشبختانه تسلیم نشدم. یادم می‌آید که با مورینیو به مشکل برخورده بودم. من در هتل با هم دیدار کردیم و قبل از بازی با مایورکا صحبت‌هایی انجام دهیم. به او گفتم که تو مرا فردا از ابتدا به بازی می‌فرستی، بعد من گل می زنم و باعث پیروزی تیم خواهم شد. روز بعد با گلزنی من 1-0 برنده شدیم."

4416