سخت‌گیری هافبک انگلیسی شیاطین‌سرخ برای فصل جدید: تعطیلات در کار نیست!

سخت‌گیری هافبک انگلیسی شیاطین‌سرخ برای فصل جدید: تعطیلات در کار نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تومینای، هافبک انگلیسی منچستر یونایتد می‌داند که در این تابستان فرصت زیادی برای تعطیلات نخواهد داشت چرا که باید بتواند مقابل سرمربی جدید تیم خودی نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از tribalfootball، اسکات مک تومینای می‌گوید او باید اطمینان حاصل کند که در این تابستان آمادگی خود را حفظ کرده و مربی جدید خود را تحت تاثیر قرار دهد. او هم‌چنین معتقد است سایر بازیکنان نیز همین‌گونه فکر می‌کنند و خود را آماده ساختن عصر جدید باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر می‌کنند.

اسکات مک تومینای در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها ضمن تاکید بر این موضوع می‌گوید: "زمان استراحت ما، زمان تعطیلات و در کنار خانواده بودن است؛ اما در همین شرایط نیز من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که در بهترین شرایط خود در حضور سرمربی جدید باشم. نباید یک‌باره همه چیز را رها کرد؛ حتی اگر زمان تعطیلات باشد و نمی‌شود به هر جایی که دلخواه است با خانواده خود سفر کرد و رفت. باید همیشه به فکر این بود که می‌بایست برگشت و بهترین خود را مقابل سرمربی جدید به نمایش گذاشت. سایر بازیکنان هم همین‌طور خواهند بود؛ چرا که فوتبال زندگی ما است و زمانی که به خوبی پیش نمی‌رود، همه چیز خیلی سخت می‌شود."

9404