جدی شدن تلاش برخی تیم‌های اروپایی برای جذب هافبک ریورپلاته

جدی شدن تلاش برخی تیم‌های اروپایی برای جذب هافبک ریورپلاته

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان و خوش‌نقش ریورپلاته آرژانتین مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آرژانتینی کلارین، مدیریت باشگاه‌های منچستر یونایتد، منچستر سیتی و رئال مادرید برای جذب انزو فرناندز، هافبک تیم فوتبال ریورپلاته آرژانتین آماده رقابت هستند.

این بازیکن بیست و یک ساله شروع درخشانی در فصل ۲۰۲۲ میلادی داشته و در هجده بازی در تمامی رقابت‌ها، هشت گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز داده است.

فرناندز در ماه گذشته هنگامی که با رسانه‌ها صحبت کرد از گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده خود استفاده نکرد و اصرار داشت که متواضع باقی می‌ماند و قول داد که به عنوان یک بازیکن به رشد خود ادامه دهد.

طبق گزارش خبرگزاری آرژانتینی کلارین، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و رئال مادرید همگی علاقه خود را برای جذب این هافبک که گمان می‌رود بند آزادسازی بیست میلیون یورویی معادل هفده میلیون پوند در قراردادش داشته باشد، ابراز کرده‌اند.

سرمربی آینده منچستر یونایتد یعنی اریک تن هاگ قرار است در خط مقدم تغییرات اساسی در اولدترافورد در تابستان امسال حضور داشته باشد؛ گمان می‌رود که مرد هلندی، فرناندز را به عنوان یک هدف بالقوه برای تقویت تیمش معرفی کرده است.

رقبای شیاطین سرخ، منچستر سیتی که قبلا برای جذب هم‌تیمی فرناندز یعنی جولیان آلوارز در این تابستان به توافق رسیده‌اند نیز در فکر خرید این هافبک است؛ در حالی که به نظر فرناندینیو و ایلکای گوندوگان هر دو در پایان فصل ورزشگاه اتحاد را ترک خواهند کرد. در همین حال، لوس بلانکوس نیز در تلاش برای جذب بازیکن زیر بیست سال آرژانتین است که تا ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی با باشگاه ریورپلاته قرارداد دارد.

9404