خروجی‌های جدید دورتموند؛ فروش‌های 65 میلیون یورویی؟!

خروجی‌های جدید دورتموند؛ فروش‌های 65 میلیون یورویی؟!

پایگاه خبری فوتبالی - تغییرات زیادتری برای تیم ادین ترزیچ و شاگردانش در بروسیا دورتموند آلمان در راه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، انتخاب ادین ترزیچ در بروسیا دورتموند می‌تواند شرایط خاصی را رقم بزند. طبق این گزارش از خبرنگار نشریه بیلد، سه بازیکن ممکن است به درهای خروجی این باشگاه آلمانی نزدیک شده باشند. گفته می‌شود که امره جان (بیست و هشت ساله)، تورگان هازارد (بیست و نُه ساله) و رافائل گوئریرو (بیست و هشت ساله) با پیشنهادهای مناسب اجازه خروج از جمع زنبورهای بروسیا دورتموند آلمان را خواهند داشت.

مدیریت باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند برای امره جان که تا سال 2024 میلادی با زنبورهای وستفالنی قرارداد دارد، مبلغی در حدود پانزده الی بیست میلیون یورو درخواست می‌کند. از باشگاه فنرباغچه آخرین مرتبه در رسانه‌های کشور ترکیه به عنوان یکی از علاقه‌مندان به خرید و به خدمت گرفتن امره جان نام برده شد. مدیران باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند امره جان را از تیم یوونتوس ایتالیا با مبلغی معادل با رقم بیست و پنج میلیون یورو به اختیار تیم خود گرفته بودند.

انتقال تورگان هازارد که در سال 2019 میلادی از بروسیا مونشن گلادباخ به بروسیا دورتموند آمده بود نیز هزینه‌ای مشابه داشت. طبق این گزارش از خبرنگار نشریه بیلد، این وینگر بلژیکی اکنون می‌تواند با مبلغی معادل با رقم بیست میلیون یورو از جمع زردپوشان وستفالنی جدا شده و باشگاه خود را تغییر دهد. تورگان هازارد نیز تا سال 2024 میلادی با سران زنبورهای آلمانی قرارداد دارد.

گوئریرو تنها یک سال از قراردادش با دورتموندی‌ها باقی مانده است و گفته می‌شود که با قیمت بیست و پنج میلیون یورو در دسترس خواهد بود. مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا ابراز علاقه کرده است و مقامات و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به عنوان جایگزینی برای دفاع چپ روی به خدمت گرفتن نفراتی همانند دیوید راوم، بیست و چهار ساله از هوفنهایم و رامی بن سبعینی، بیست و هفت ساله از بروسیا مونشن گلادباخ کار می‌کنند.

9404