لبخند سروش زیر وزنه؛ بیخیال مارکت!

لبخند سروش زیر وزنه؛ بیخیال مارکت!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سپاهان بیخیال گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی در اردوی تیم ملی حضور یافته و تمرین می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سروش رفیعی در فصلی که گذشت 5 پاس گل داد و 3 گل زد تا یکی از مهره‌های تاثیر گذار سپاهان در لیگ بیست و یکم باشد. سروش در میان هم‌باشگاهی‌های خود در طول فصل بیشترین پاس کلیدی را داد و محرم حساب ویژه‌ای روی او در کارهای تهاجمی باز کرده بود.

به‌واسطه این عملکرد، گمانه زنی‌ها در خصوص بازگشت رفیعی به پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ شروع شد و طی روزهای اخیر نیز ادامه داشته است. از سروش به‌عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان در مارکت زمستانی یاد می‌شود. این بازیکن که در بازی برگشت با پیراهن سپاهان به پرسپولیس گل زد، هنوز هیچ واکنش رسمی به این خبرها نشان نداده است.

او که یکی از ملی‌پوشان تیم سپاهان در مقطع فعلی به شمار می‌رود تصمیم گیری برای آینده باشگاهی خود را به بعد از اردوی فعلی موکول کرده و باید دید که در نهایت بازگشت او به پرسپولیس را شاهد خواهیم بود یا اینکه هافبک زردپوشان در اصفهان مانده و دوباره برای قهرمانی این تیم تلاش خواهد کرد.

سروش رفیعی بلافاصله پس از پایان فصل باشگاهی، به اردوی تیم ملی ملحق شد. او ظهر امروز در کنار دیگر ملی‌پوشان در سالن وزنه حضور یافته و بیخیال هیاهو و گمانه زنی‌های مارکت تابستانی وزنه زد و امیدوار است که بتواند با انتخابی درست، حضورش در تیم ملی را تا رقابت‌های جام جهانی حفظ کرده و مثل الان، در پاییز پیش رو، یکی از نفرات تیم ملی در قطر (برای جام جهانی 2022) باشد.

۴۱۵۴